Документи на торгівлю, торговий патент, дозвіл на торгівлю.
Відкриття закладу:

ДОКУМЕНТИ НА ТОРГІВЛЮ

Вартість: від 32 000 грн. (якщо є продаж алкоголю/тютюнових виробів); від 10 500 грн. (без продажу алкоголю/тютюнових виробів)
Термін оформлення: 1 місяць
Головна штука, яку ти маєш пам'ятати, — всі документи мають працювати в одній системі з бухгалтерією. Це знімає купу головної болі з бюрократією та звітністю. От такий комплекс ми і готуємо.
Замовити послугу
Розберемося разом

Для чого вони потрібні?

Документи на торгівлю — це пакет доків, з яким ти можеш продавати в своєму містяку смачненьке, коктичі або тютюн. Ця штука потрібна всім барам, рестикам та кафе, де продається алкоголь.

З чого складається послуга?

  • Консультація
  • ТОВ
  • ФОП
  • Реєстрація касового апарату
  • Ліцензія на алкоголь
  • Ліцензія на тютюн
  • Каса
  • Потужність на ТОВ
  • Потужність на ФОП
На консультації ми розкажемо тобі, яке це працює в реальності. Так ти будеш підготовлений до всього.
Що ми кажемо хаосу з документами? - Не сьогодні!
Ми в docx вирішуємо справи остаточно і комплексно. Знаємо всіх, кого треба знати і маємо велику команду підрядників, які зберуть всі документи, доки ти спілкуєшся з відвідувачами.
Замовити послугу

З КИМ МИ ПРАЦЮВАЛИ?

Відповідай – і замовляй послугу

Якщо почнеш оформлення документів на торгівлю без побудови стратегії бухгалтерії та без розуміння того, що далі, be ready до додаткових витрат. О, а ще ж з документами на приміщення розібратися… Ці питання вимагають послідовних дій, які можеш цілком і комплексно довірити нам.

FAQ?

Які документи на торгівлю потрібні?
Детальніше

ВАЖЛИВО! Торговий патент, дозвіл на торгівлю – усього цього не існує.

А тепер до справи! Взагалі кількість необхідних документів для твого закладу залежить від того, чи продаватимеш ти алкоголь, сигарети/кальяни.

Якщо ТАК, тоді треба оформити: ТОВ, ФОП, 2 касових апарати, ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями і тютюновими виробами, реєстрації потужності об’єктів, торговельну марку – за потреби.

Якщо НІ, тоді все трохи простіше: потрібно зареєструвати ФОП, касовий апарат в податковій та оформити реєстрацію потужності об’єкта. За бажанням можна зробити торговельну марку, щоб твою унікальну назву не привласнила якась кмітлива забігайлівка.

Якщо ж у тебе виробництво, маєш мати такі документи: ФОП, ТОВ, касові апарати, реєстрацію потужності об'єкта, торговельну марку.

Залишились питання?
Скільки коштують дозвільні документи для торгівлі?
Детальніше

Стоимость: от 32 000 грн. (если есть продажа алкоголя/табачных изделий); от 10 500 грн. (без продажи алкоголя/табачных изделий).

Залишились питання?
Що входить в пакет документів на торгівлю?
Детальніше

1. Консультація. На цьому етапі ти отримаєш весь покроковий маршрут, що допоможе дійти до точки Б, й повну теоретичну підготовку

2. Реєстрація ТОВ (за потреби) та ФОП, нотаріальні послуги, підготовка всіх документів

3. Реєстрація каси в податковій

4. Оформлення ліцензії на алкоголь (за умови його продажу) та оплата офіційного платежа за один квартал

5. Оформлення реєстрацій потужностей об’єктів для ТОВ і ФОП (раніше – дозвіл СЕС) та підготовка всіх документів

6. Організація спільного чату в телеграм

7. Контроль термінів, підрядників, контроль за тобою (в робочих питаннях, щоб дійти до фінішу вчасно)

Залишились питання?
Дозвільні документи для роздрібної торгівлі, з чого починати оформлення?
Детальніше

Передусім треба побудувати стратегію бухгалтерії та розділити кухню і бар на ФОП і ТОВ.

Взагалі документація й бухгалтерія ніби дві сестри, які життя одне без одної не уявляють. Вони працюють у зв’язці та потребують чіткого плану дій. От з нього і радимо почати.

Залишились питання?
Що таке бухгалтерія в гастросфері?
Детальніше

Бухгалтерія в гастросфері – це мистецтво, яке треба правильно запустити і підтримувати далі. Вона тут дуже специфічна: є взаємозв’язок між ТОВ, ФОП і простою людиною та й все оподаткування лягає на заклад. Просто перекинути відповідальність на бухгалтера не варіант, бо так будеш довго тільки інвестувати й інвестувати, й інвестувати…

Щоб було легше розібратися в цьому питанні, ми поділили бухгалтерію на 3 частини:

1. Офіційна

З’ясовуємо, як розділити бар та кухню на ТОВ і ФОП. А ще говоримо про роботу з працівниками, звітність та підготовку до перевірок.

2. Управлінська

Вона стосується програми обліку, того, як її вибрати, запустити та як правильно внести туди всі калькуляційні картки. На цьому етапі важливо зрозуміти, для чого програма потрібна тобі, як вона контролює фінансові потоки та як може захистити від крадіжок з боку персоналу і списань.

3. Звітність власника

Це cashflow, p&l, а якщо простими словами – потік твоїх приходів і розходів. Вони допомагають зрозуміти, скільки вдалося заробити, на чому саме і чи взагалі вдалося. А ще на основі цієї інформації показують, як впливати на продажі в закладі чи на виробництві.

Щоб реалізувати всі пункти, ти маєш знати, що для цього треба запланувати, хто це буде виконувати, як ти це контролитимеш, скільки це буде коштувати і як ти організуєш процес роботи.

Залишились питання?
Які є види ліцензій на роздрібну торгівлю алкоголем?
Детальніше

Їх тільки 3. Давай розбиратися по порядку:

1. Ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями

Вона передбачає продаж різного алкоголю: пива, сидру, столових вин, важкого алкоголю. І тепер ЕТЕНШН: ця ліцензія не оформлюється на єдиний податок. Ти маєш зробити або ФОП на загальній системі оподаткування, або ТОВ на загальній системі оподаткування.

2. Ліцензія на роздрібну торгівлю пивом

Зрозуміло, що вона включає лише пиво. Важливо, що ця ліцензія видається закладам площею не більше, ніж 20 кв.м. На відміну від першої, яка вимагає площу як мінімум 20 кв.м.

3. Ліцензія на роздрібну торгівлю сидром

Її перевага над іншими видами – ціна. За рік треба буде заплатити всього 780 грн. В той час як вартість ліцензії на продаж різного алкоголю та ліцензії на продаж пива – 8 000 грн. на рік (2 000 грн. на квартал).

Залишились питання?
Як отримати ліцензію на продаж алкоголю?
Детальніше

Спершу треба розібратися з бухгалтерією та стратегією роботи, потім – створити ТОВ для бару і ФОП для кухні, потім – зареєструвати касовий апарат, і тільки тоді – подавати документи на оформлення ліцензії.

Перед оформленням також важливо порадитись з профі щодо того, які саме системи оподаткування краще використовувати на практиці для твого бізнесу.

Крім того, треба визначитись з видом алкоголю, який плануєш продавати – різні види, лише пиво чи лише сидр. Адже на ці 3 групи є 3 різні ліцензії. Перша – включає продаж будь-якого алкоголю, але пільг в оподаткуванні не має. А от пиво й сидр можна продавати на єдиному податку.

Та без документів на приміщення, даних про касовий апарат, правильно оплаченого офіційного платежа, підготовленої заяви і довіреності нічого не вийде.

Залишились питання?
Як отримати ліцензію на тютюнові вироби?
Детальніше

В цьому випадку так само спочатку потрібно розібратися з бухгалтерією та стратегією роботи, тоді – зробити ТОВ для бару і ФОП для кухні, тоді – зареєструвати касовий апарат, і вже потім – подавати документи на оформлення ліцензії.

Перед цим також важливо порадитись з експертами щодо систем оподаткування, які підійдуть на практиці для твого бізнесу.

Ну і як завжди – без документів на приміщення, даних про касовий апарат, правильно оплаченого офіційного платежа, підготовленої заяви і довіреності діла не буде.

Залишились питання?
Якими бувають касові апарати?
Детальніше

РРО – реєстратор розрахункових операцій, якщо просто – “каса”. Є декілька видів:

1. Фізичний апарат

З кнопками. Вбиваєш код товару, натискаєш комбінацію клавіш і пробиваєш товар. Трохи моветон, якщо чесно: замучишся, поки проведеш чек, та ще й чергу зробиш. Економити в цьому випадку не варто, повір. Розповіли про цього “динозавра” тільки для того, щоб потім до нього не повертатися.

2. ФП (фіскальний принтер)

Касовий апарат, що проводить чек. Для цього потрібно, щоб управлінська команда дала сигнал для друку. І тут УВАГА: модель ФП має інтегруватися з програмою обліку, яку ти обереш для свого бізнесу. Інакше пов’язати техніку докупи не вийде.

3. ПРРО – програмний реєстратор розрахункових операцій, в народі “онлайн-каса”

Програма повністю заміняє касовий апарат. Треба тільки гаджет (телефон, ноутбук, комп’ютер або планшет). Там будуть створюватись електронні фіскальні чеки та передаватись зареєстровані продажі до податкової відповідно до всіх її стандартів.

Залишились питання?
Яка техніка потрібна для здійснення оплати від клієнта?
Детальніше

Вері важливе питання. Бо насправді, коли людина відкриває заклад, вона часто навіть не задумується над тим, як клієнт зможе легко розрахуватись карткою чи готівкою. Тож гайда розбиратися з необхідною технікою:

1. Моноблок, планшет або комп’ютер з програмою, в яку внесено меню і де бармен може вибрати позицію та сформувати рахунок для клієнта

2. Касовий апарат, що проводить чек (фіскальний принтер) або ж онлайн-каса

3. Термінали від банку (як для ТОВ, так і для ФОП) або спеціальні програми, як-от expirenza чи choice (QR меню для закладів), щоб людина зробила замовлення та оплатила його

4. Сканер. Сканує, наприклад, відкриття пляшки

Залишились питання?