Бухгалтерський супровід для закладів. Бухгалтерські послуги для закладів
Відкриття закладу:

БУХГАЛТЕРІЯ ДЛЯ ГАСТРОБІЗНЕСУ

Бухгалтерія ТОВ і ФОП: від 10 000 грн/міс.
Управлінський облік Poster: від 15 000 грн/міс.
Організація бухгалтерії має відбутися ще до оформлення документів. Бо бухгалтерія — це по-перше твій бюджет. Питання управлінського обліку пов'язане навіть з вибором техніки: планшети, фіскальні апарати, принтери для чеків та термінал. Ми все вміємо.
Замовити послугу
Розберемося разом

Що треба знати?

Ми умовно бухгалтерію розділяємо на дві групи питань. Перша — бухгалтерія роботи тов, фоп, податки, працевлаштування, звіти, перевірки. Друга — управлінський облік: програма обліку, її ведення власником та членами команди.

З чого складається офіційна бухгалтерія для закладу?

  • Стратегія роботи: розподіл бару та кухні на ФОП і ТОВ
  • Легальна оптимізація податків
  • Здача звітності
  • Банкінг
  • Оформлення працівників
  • Податки
  • Супровід перевірок
На консультації ми розкажемо тобі, яке це працює в реальності. Так ти будеш підготовлений до всього.
Що ми кажемо хаосу з документами? - Не сьогодні!
Бухгалтерія та облік — кропіткий процес. І краще, коли цими питаннями свою голову займає спеціаліст, замість натхненного лідера. Ми стежимо за тим, щоб всі ваші рішення працювали правильно та безпечно.
Замовити послугу

З КИМ МИ ПРАЦЮВАЛИ?

Відповідай – і замовляй послугу

Навіть якщо ти нічого не тямиш в бухгалтерії, скинути її на когось не варіант. Це зазвичай веде до втрати грошей та постійних інвестицій без реального прибутку.

Ось чому важливо знати, як організувати бухгалтерію та що контролювати. Разом розкладемо все по поличках.

FAQ?

З чого складається бухгалтерія в гастросфері?
Детальніше

Бухгалтерія – це мистецтво, яке треба правильно запустити і підтримувати далі. В гастросфері вона вкрай специфічна. Тут існує взаємозв’язок між ТОВ, ФОП і простою людиною. Та й все оподаткування лягає на заклад.

Загалом бухгалтерія включає 3 основних блоки:

1. Офіційна

Розбираємо, як розділити бар та кухню на ТОВ і ФОП. А ще дізнаємося про роботу з найманими працівниками, звітність та підготовку до перевірок.

2. Управлінська

Концентрується на програмі обліку, тому, як її вибрати, запустити та як коректно внести туди всі калькуляційні картки. На цьому етапі треба розуміти, для чого ця програма потрібна тобі, як вона контролює фінансові потоки та як може врятувати від крадіжок і списань.

3. Звітність власника

Це cashflow, p&l або – потік твоїх приходів і розходів. Вони показують, скільки вдалося заробити, на чому саме і чи взагалі вдалося. На основі цієї інфо можна впливати на продажі в закладі.

Щоб втілити всі пункти, потрібно розуміти, що для цього треба запланувати, хто це буде виконувати, як ти це контролитимеш, скільки це буде коштувати і як ти організуєш процес роботи (відчуваємо, цього ще немає в твоєму плані).

Залишились питання?
Як налаштувати управлінський облік?
Детальніше

1. Скористатися допомогою практика

2. Обрати програму обліку, яка буде підходити твоєму бізнесу, і наповнити її (перед тим переконатись, що всі фуд кости складені правильно)

3. Систематично фіксувати продажі і поставки, робити переоблік

4. Збирати дані, щоб розуміти, скільки вийшло заробити, на чому саме, чи взагалі вийшло, за якими категоріями витрачались кошти

5. Самостійно контролювати фінансові потоки (щоб заробляти, треба рахувати кожну гривню)

Залишились питання?
Як вибрати програму обліку?
Детальніше

Так як програма обліку – це інструмент, за допомогою якого ти можеш зберігати всі свої дані про продажі і витрати в одному місці, то її функціонал має бути максимально зрозумілим і комфортним для тебе.

При виборі варто відштовхуватися від завдань, які повинна вирішувати програма, та від бюджету твого бізнесу.

Для закладів ідеально підходить Poster. Ціна, якість і сервіс на рівні – перевірено досвідом. До речі, на їхньому ютуб-каналі купа корисних відео.

Переходь за посиланням та користуйся програмою безкоштовно протягом 2 тижнів.

Воно ось тут:

https://joinposter.com

Які є системи оподаткування ФОП?
Детальніше

Відразу попереджаємо: розібратися в цьому реально. З нами точно.

Дивись, тут всього-навсього 2 основних системи:

1. Єдиний податок:

- 1 група – дозволяє, наприклад, продаж товару на ринку;

- 2 група – те, що треба для продажу продукції кафе, пекарень, кондитерських тощо, якщо там немає алкоголю чи сигарет;

- 3 група – найкращий варіант для кейтерингу, який замовляють компанії ТОВ (НЕ ФОП)

2. Загальна система оподаткування

Максимально незручна група для продажу алкоголю і сигарет (хоча юридично продавати акцизні товари дозволяється). Крім того, передбачається відповідальність власним майном. Ми майже ніколи не працюємо з цією формою.

Залишились питання?
Які є системи оподаткування ТОВ?
Детальніше

Don`t worry. Їх тільки 3:

1. Єдиний податок (на продаж усіх товарів і послуг, крім акцизних)

2. Загальна система оподаткування (підходить для продажу алкоголю і тютюнових виробів)

3. Платник ПДВ (дуже важкий податок для закладів, що працюють з кінцевим споживачем)

Залишились питання?
Якими бувають касові апарати?
Детальніше

РРО – реєстратор розрахункових операцій, він же “каса”. Є декілька видів:

1. Фізичний апарат

Касовий апарат з кнопками. Вбиваєш код товару, тицяєш комбінацію клавіш і пробиваєш товар. Трохи застаріла версія, якщо чесно: запаришся, поки проведеш чек, та ще й чергу створиш. Тут краще не економити. Розповіли про цю доісторичну модель тільки для того, щоб потім до неї не повертатися.

2. ФП (фіскальний принтер)

Касовий апарат, що проводить чек. Щоб ця операція відбулась, управлінська команда має дати сигнал для друку. І тут ЕТЕНШН: модель ФП має інтегруватися з програмою обліку, яку ти обереш для свого бізнесу. По-іншому зв'язати техніку докупи не вийде.

3. ПРРО – програмний реєстратор розрахункових операцій, якщо просто – “онлайн-каса”

Повністю заміняє касовий апарат. Все, що треба – телефон, ноутбук, комп’ютер або планшет. Там будуть створюватись електронні фіскальні чеки та передаватись зареєстровані продажі до податкової відповідно до всіх її правил.

Залишились питання?
Яка техніка необхідна для здійснення оплати від клієнта?
Детальніше

Мегаважливе питання насправді. Адже часто буває так, що людина, яка запускає заклад, навіть не задумується над тим, як клієнт зможе зручно розрахуватись карткою чи готівкою. Тож летс гоу розбиратися з потрібною технікою:

1. Моноблок, планшет або комп’ютер з програмою, в яку внесено меню і де бармен може вибрати позицію та сформувати рахунок для гостя

2. Касовий апарат, що проводить чек (фіскальний принтер) або ж онлайн-каса

3. Термінали від банку (як для ФОП, так і для ТОВ) або спеціальні програми – expirenza чи choice (QR меню для закладів) – аби клієнт зробив замовлення та оплатив його

4. Сканер. Сканує, до прикладу, відкриття пляшки

Залишились питання?